bouw een snelweg van leads dankzij inbound marketing

Als Hubspot certified partner brengen we je de meeste kwalitatieve leads ooit!
De manier waarop we mensen bereiken verandert sneller dan ooit. speel in op deze trend via inbound marketing! Hou niet langer vast aan marketingmethodes die aan terrein verliezen. Focus op vernieuwende marketing!

Mensen worden zich steeds meer bewust van traditionele reclametechnieken. TV-spots worden onverbiddelijk doorgespoeld en de ergernis tegenover online advertenties groeit. Met inbound marketing vindt je klant je op het juiste moment.
Leer meer

is gefrustreerd door web ads
slaat tv ads over
opent direct mail niet
schrijft zich uit op e-mails
inschrijvingen op de bel-me-niet-meer lijst

huur je of bezit je je marketing

Als morgen een crisis in je marketingbudget hakt, blijft je marketingmachine dan doorwerken of valt hij stil?

Je huurt je marketing door voor (online) advertenties, mailings en callcenters te kiezen. Stop je met investeren, dan stoppen ook de leads. Creeër je maandelijks content, dan wordt je marketing machine steeds groter. Al stop je met investeren, dan blijven de leads binnenstromen. Je bezit je marketing.

Leer meer
winnen met inbound marketing
  • Stop met mensen storen en trek ze aan door te helpen
  • Bezit je groeiende marketingmachine op lange termijn
  • Kost per lead 54% goedkoper

marketing & sales hand in hand

Marketing helpt sales aan de meest gekwalificieerde leads, dankzij een volledig profiel van de klant, op basis van data (downloads, bezoeken) en informatie uit conversieformulieren.

Door deze inzichten krijgen leads het gevoel dat de sales hen echt begrijpt. Emotioneel hebben ze al beslist om klant te worden, nu moeten ze enkel nog logisch worden overtuigd.

Leer meer
winnen met inbound marketing
  • Bereik prospects op het moment dat ze klaar zijn om te kopen
  • Integraal inzicht in het profiel van je lead
  • 47% hogere conversie van lead naar klant

de kracht van helpen

Ken je klanten en focus op hoe je hen verder kan helpen
  • 1. aantrekken

    Trek bezoekers aan met magnetiserende content. Enerzijds wordt je content gevonden in zoekmachines. Anderzijds deel je waardevolle informatie via sociale media.

  • 2. geef waarde

    Leid bezoekers door hun zoektocht naar een oplossing via relevante blogs, white papers, ebooks, tools, ... die hen echt verder helpen. De juiste informatie, op het juiste moment.

  • 3. krijg vertrouwen

    Door content te creëren die je expertise aantoont en zo in te spelen op de wensen en noden van de klant ontstaat er een wederzijds vertrouwen.

  • 4. krijg invloed

    Met je educatieve website vol knowhow en de positieve getuigenissen van klanten word je bekend als kennisleider in je industrie.

winnen met inbound marketing
  • Genereer de meest kwalitatieve leads ooit
  • Zet concurrenten buitenspel
  • Word kennisleider en claim je plaats in de markt
beheer al je marketingaspecten met
1 all-in-one tool en groei dankzij krachtige inzichten. Hubspot... de #1 inbound en marketing automation tool ter wereld.
Hubspot brengt alle kanalen en tools samen die je nodig hebt om prospects aan te trekken, te begrijpen en te converteren. Zorg voor ongeëvenaarde efficiëntie en diepgaande inzichten door alles te beheren op 1 plek.
Hubspot: de tool voor echte inbound leads.
Leer meer over Hubspot
seo website blogging landingspagina's analitycs e-mail ads social sales crm (sync) marketing automation calls to action leads
winnen met inbound marketing
  • Alle marketingkanalen beheren in 1 tool
  • De meest krachtige inzichten en mogelijkheden tot optimalisatie
  • Potentiële klanten opvolgen met marketing automatisatie

het resultaat

Inbound als de meest kosteneffeciënte en kwalitatieve marketingstrategiën op lange termijn

“Ik wil me focussen op mijn bedrijf en was te veel bezig met praktische zaken. Dankzij de hulp van e-boost en inbound marketing heb ik opnieuw tijd voor mijn prioriteiten én trek ik ondertussen meer nieuwe klanten aan!" - Shana Vincke, Linea Hortus

wat als je mensen de juiste informatie kunt geven, net op het moment dat ze die nodig hebben?

Dezelfde content creators die onze blogartikels schrijven kunnen ook deel uitmaken van jouw inbound team!